Menu
Your Cart

FAQ PARTNER

Vi er en gruppe selvstændige freelancer, webdesignere, grafikere, multimedia designere og copywriter som gerne vil gøre en indsats for at booste erhvervsdrivende med at skabe vækst og markedsføre deres

forretning, uden det går ud over omsætningen. Din virksomheder betaler derfor 0% i provision og kommission af salg, og det er uanset hvor meget du sælger.

Du kan læse mere om os HER

For at være Partner af Tilbud i Dag koster det et mindre fast beløb om måneden for medlemskabet. Fx koster det 995,00 kr. for at have op til 5 tilbud kørende på platformen.

Pengene går til at dække vores omkostninger til vedligeholdelse af platformen, support, markedsføring mm.

Læs mere her om priser for medlemskab:

https://tilbudidag.dk/partners-medlemskabs-pris

Det er lige til, du kan tilmelde din virksomhed på nedenstående link: 

https://tilbudidag.dk/ocmultivendor/sellerregister

Du kan skrive en mail til os på support@tilbudidag.dk, eller du har mulighed for at ringe til vores Partner Support på tlf.: 50202021, de vil være behjælpelig med at tilmelde dig.

 

Du kan skrive en mail til os på support@tilbudidag.dk eller du har mulighed for at ringe til vores Partner Support på tlf.: 50202021, de vil være behjælpelig med at tilmelde dig.

For at blive Partner/medlem er der nogle krav der skal opfyldes.

For medlemskrav, læs mere HER

Ja, det kan du. Du modtager en faktura hver den 20. I en måned. Ønsker du ikke og fortsætte dit medlemskab, kan du til hver en tid opsige medlemskabet, ved at sende en mail inden den 20. i en måned.

Send en opsigelses mail på salg@tilbudidag.dk. Dit medlemskab afmeldes herefter.

Når kunden bestiller et produkt fra din konto på tilbudidag.dk, går indbetalingen direkte via kreditkort betaling til din tilhørende PayPal konto.

Læs mere om PayPal konto HER

Vi kan også være behjælpelig  med at oprette PayPal konto til din virksomhed hvis du har konto hos os. Udfyld venligst formularen HER

Som markedsførings strategi bruger vi de sociale medier som: Facebook, Instagram, Twitter, e-mail marketing /nyhedsbrev samt Google Ads. Vi benytter samtidig vores forskellige platforme, hvor dine tilbud

vil rotere og blive eksponeret.

Meningen er at hjælpe virksomheder i disse hårde tider med at komme på benene igen. Du betaler derfor 0 kr i provision/kommission, da det kan en stor del af en virksomheds omsætning.

For at holde de faste udgifter nede til fx. Kontorfaciliteter, har vi prioriteret at vores medarbejder arbejder hjemmefra.

Vores medlemmer betaler en mindre månedligt fast beløb, der går til at vedligeholde platformen, support samt markedsføring.

Nej, der er ikke nogen risiko for vi går konkurs.

Kunder betaler for deres køb direkte til dig som Partner*, vi lægger derfor ikke inde med dine eller kundernes penge, og vi har ikke store pengebeløb mellem hænderne.

Alle vores faste udgifter en holdt nede, fx arbejder alle medarbejder hjemmefra. Samlet set er der derfor en minimal risiko for at vi går konkurs.


*In order for you as a partner to receive a direct payment, you must have an associated PayPal account.

FAQ PARTNER