Menu
KURV

Reklamation

Tilbud I Dag er en marketplace platform, hvor et køb foregår direkte mellem kunden og leverandøren/forhandlerne. Kunden betaler det fulde beløb for varens køb til forhandleren og får ligeledes udstedt en faktura fra forhandleren.
Tilbud I Dag er derfor ikke en tredjepart i handlen, og der er ikke nogen pengebeløb mellem parterne. Tilbud I dag kan derfor ikke være behjælpelig med at refundere pengebeløb, levering af ny varer, løse en uoverensstemmelse eller lignende.
Vores leverandører/samarbejdspartnere betaler ikke salgs kommission eller provision af deres salg på platformen, de modtager det fulde beløb for en varer kunden køber. Derfor vil vi gerne understrege, at en uoverensstemmelse udelukkende en sag mellem sælger og kunden.


I tilfælde af du har udført et køb på platformen Tilbudidag.dk, som du ikke er tilfreds med, bedes du kontakte leverandøren/forhandleren af købet, og vi håber i sammen kan få løst uoverensstemmelsen.
Vi vil altid appellere til at kunden gå i konstruktiv dialog med forhandleren, da det oftest er den bedste måde og løse en uoverensstemmelse på.
Vi opfordrer også til at have en god portion tålmodighed, i en situation hvor der er uoverensstemmelsen eller fejl forbundet med et køb.
Der er ingen der er fejlfri, og sker der mod forventning alligevel en fejl eller andet i forbindelse med et køb, er det bedst og løse det i et samarbejde med hinanden.
Vi kan alle kun prøve det bedste hver dag for at undgå og lave fejl, hvis det alligevel sker, er det vigtigt og prøve og lærer af den og tage det der er sket til efterretning. Rette op på fejlen og forebygge det sker igen.

Til orientering, kan vi oplyse, at Tilbud I Dag gør en stor indsats og et stort forarbejde for at alle vores samarbejdspartnere/leverandører på Tilbudidag.dk lever op til samme høje standard, derfor udvælges leverandører med omhu.
Nogle af vores krav til vores samarbejdspartnerne/leverandørerne kunne være: redelige tilbud, god kvalitet, brugervenlighed, bæredygtighed, god smiley rapport, god kundeservice samt leveringsmuligheder. Tilbud i Dag prioriterer højt, at kunden altid kan regne med, at et tilbud der udbydes på platformen, samt god kundeservice altid er på samme høje niveau.
Kan en leverandør af en eller anden grund ikke længere opfylde kravene, har Tilbud i Dag mulighed for at fjerne leverandøren fra platformen Tilbudidag.dk

Som Brugere/kunder af Tilbud I dag, kan du at være med til, at gode og reelle tilbud opretholdes på platformen, samt den god kundeservice altid er på samme høje niveau.
Dette samarbejde kan du være behjælpelig med, ved at give pålidelige anmeldelser af leverandørerne og de produkter, services mm. der købes. Det kan være med til at give leverandøren motivation til at øge fx kvalitet, service mm. Herudover kan anmeldelser give informationer om en varer/service inden et evt. køb af andre potentielle kunder.

TilbudiDag.dk gør dog udtrykkeligt opmærksom på, at det udelukkende er samarbejdspartnerne/leverandørerne, der leverer de varer eller services, som du som kunde får en ret til via dit købsbevis. TilbudiDag.dk formidler altså kun en kontakt mellem dig som forbruger og leverandøren.
En anmeldelse af en varer/services mm. skal derfor gives direkte til forhandleres/leverandøren på Trust Pilot eller det er muligt og lave en anmeldelse af forhandleres/leverandørens på deres egen side på tilbudiDag.dk

Vi ser frem til et godt samarbejde.